Bij welke soort antibiotica mag je wel in de zon of is er geen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Raadpleeg je arts of apotheker . De kans bij diverse antibiotica om zon allergie of soortelijke reacties uit te lokken is per soort maar per persoon verschillend . De apotheker is er in opgeleid En weet daar het meeste van . Ook de combinatie met andere medicijnen kan reacties uitlokken . Nee het is niet alleen bij een soort .

Het beste antwoord

Met de meeste antibiotica mag je gewoon in de zon, maar er zijn een aantal beruchte uitzonderingen, vooral de zogenaamde tetracyclines.
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Er bestaan wel antibiotica die je in de zon mag zetten alleen 1 tip doe dat niet te lang!!!!!!!!