Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Hoe kom ik af van blauwe plekken op hand bij stoten?

Ik gebruik acetylsalisizzuur. Is er een ander middel of zalf. Ik ben verder gezond.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ander geneesmiddel zonder die vervelende bijwerking?

Weet jij het antwoord?

/2500

citroensap op een doekje doen, vervolgens doe je dit ongeveer 30 tot 45 min op je hand.

Oma weet raadt!! -Als je een blauwe plek hebt moet je er op drukken en dan boter smeren. -Bij blauwe plekken smeer ik altijd boter met zout erop als het kan een sok aan doen. De volgende dag na het slapen is de pijn minder en de blauwe plek ook. -Hoofd gestoten! Krijg je een blauwe bult. Smeer er dan roomboter op en hij verdwijnt sneller!! -Ik haal blauwe plekken altijd weg met een hardgekookt ei in een doek die je niet meer nodig hebt. Wrijf het er over heen en de blauwe plek verdwijnt.n -Maak een papje van geraspte aardappel met een beetje melk en smeer dit op de blauwe plek.

Bronnen:
https://omaweetraad.nl/gezondheid/blauwe-plekken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100