Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat gebeurd er als je extra afval pillen neemt?

Ik heb bij de Tuinen pillen gekocht die je metabolisme versnellen. De aanbevolen hoeveelheid is 2 per dag. Één halverwege de ochtend en één halverwege de middag. Ik heb ook een potje met vetverbranders. Met dezelfde instructies.

Ik heb ze vandaag voor het eerst ingenomen (vetverbranders had ik eerder gebruikt en nam om de paar dagen een hele kleine overdosis, van 3 of 4 pillen per dag in een keer). Alleen heb ik 2 metabolisme pillen en 2 vetverbranders ingenomen in de ochtend en 1 van ieder in de middag.

Nu heb ik sinds ik de vetverbranders inneemt snelle hartkloppingen. Ook is mijn bloeddruk omlaag gegaan. Alleen stop ik er niet mee, met mijn domme kop.

Is het gevaarlijk wat ik doe? Ik bedoel, natuurlijk is het gevaarlijk, maar hoe gevaarlijk is het? Wat kan er gebeuren?

Ik ben wel van plan om ze te blijven gebruiken, maar wel de aanbevolen hoeveelheid.

De rede dat ik ze gebruik is omdat ik in December heel veel ben aangekomen. Van 49 kg naar 57 kg. En ik wil graag weer 49 kg zijn. Weet niet of dit wat uitmaakt, maar ik ben 1.60 en veganist. Ik eet wel veel junkfood.

Weet jij het antwoord?

/2500

Er staat niet voor niets een aanbevolen hoeveelheid op. Het kan dus gevaarlijk zijn een overdosis te nemen.

Er zijn al doden door gevallen, zeer gevaarlijk dus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100