Is het veilig om online Viagra te kopen?

Als je niet langs je huisarts wilt voor een erectiestoornis, is het dan veilig om Viagra met een online consult te bestellen via bijvoorbeeld websites als http://www.viagra-kopen.net ?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
7.1K

Antwoorden (4)

Nee. Met geneesmiddelen wordt veel geknoeid, als je zeker wil weten dat je dat product koopt wat je wil, zeker wil weten dat het bij andere geneesmiddelen gebruikt kan worden die je eventueel gebruikt en zeker wil weten dat je geen ziekmakende of dodelijke pillen slikt, dan zou ik je adviseren Viagra en andere medicatie gewoon bij je eigen apotheek te kopen en via je huisarts het recept te krijgen. Een huisarts krijgt dagelijks mannen en vrouwen met klachten omtrent de geslachtsdelen op zijn/haar spreekuur, dus waarom zou je je leven op het spel zetten?
http://www.viagra.nu/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wanneer je on line viagra koopt, dan is de samenstelling niet zeker. Er zijn tabletten ( met stempeltjes) onderzocht, de samenstelling wisselt. Het is niet veilig.
Ook mag viagra niet gebruikt worden bij bepaalde aandoening of in combinatie met sommige medicijnen.

Daarnaast : Een erectiestoornis kan een fysieke oorzaak hebben die behandelbaar is. Daarom is het aan te raden om een afspraak bij de huisarts te maken.
8 jaar geleden
Nee, dit is absoluut niet veilig . Ten eerste zijn er enorm veel aanbieders die nep-viagra verkopen. Er kunnen kwalijke stoffen inzitten die je gezondheid schaden, of je koopt voor veel geld een placebo-pilletje waar hooguit wat suiker in zit.

Voorts loop je een niet geringe kans dat je wel geld overmaakt, maar dat je vervolgens naar de pilletjes kunt fluiten. Veel van deze bedrijven zijn uiteindelijk officieel gevestigd in obscure plaatsen in een ver buitenland, zodat je juridisch geen poot hebt om op te staan als er iets mis gaat.

Wil je toch online viagra kopen, doe het dan via een online apotheek die een relatief bekende naam heeft. Een voorbeelden hiervan in Nederland is Dokter Online (http://www.dokteronline.com/). Zij bestaan al langer, en hebben een 'goede naam' te verliezen wanneer er dingen zouden misgaan.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Veilig viagra kopen online is wel mogelijk. Echter heb je het wel nodig. Vaak namelijk niet. Vaak ligt er een psychologische reden aan ten grondslag. Viagra bestellen is een makkelijke oplossing maar is het ook de juiste oplossing voor jouw probleem. Ik heb in het verleden wel viagra gekocht via lonnys: http://www.lonnys.nl/viagra-bestellen-zonder-recept-online. Dat kon zonder recept online en het was het originele merk Pfizer. De werkzame stof in Viagra is Sildenafil.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wees blij dat je er geen nare dingen heb aan overgehouden