Oxazepam accord 10 mg zwarte strip?

Ik slik sinds een kleine week nu dit medicijn. 2 maal daags 1 tablet. Alleen ik merk er nog helemaal niets van. Net vertelde iemand mij dat de zwarte strip waar ze inzitten voor haar ook niet herkenbaar is. Is dit de normale kleur van de strip. En had ik nu al wat moeten merken van de tabletten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
11K
tinus1969
9 jaar geleden
Die zwarte strip is merk/fabrikantafhankelijk, en zegt dus niet of het wel/niet oxazepam is. Wat staat er op de strip?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ze ook gekregen, maar al bijna teruggebracht, ze werken bij mij toraal niet, het is wel oxazepam maar het bindmiddel is anders, normaal voel na na een half uur effect, dat blijft bij dit middel uit.

Antwoorden (2)

Ik gebruik dit middel ook. Het zou normaal gesproken snel moeten werken en na zo'n 6 uur is het uitgewerkt. De zwarte strip herken ik niet. Dat zou je eens bij de apotheek moeten vragen. Ik ken alleen de zilverkleurige doordruk strip.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oxazepam,dat is een middel wat direct moet werken, daar is het juist voor gemaakt.
Om je direct rustig te krijgen.
Daarom zou ik snel contact op nemen met je dokter,want dit kan niet kloppen.
Ligt er natuurlijk wel aan, wat is de dosering.
En die zwarte strip? nooit van gehoord of gezien.
Dus snel een belletje naar de ha.