Zijn er mensen die niet dik worden van seroquel?

9 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gewichtstoename komt regelmatig is vaak voor, dat vind je ook in de bijsluiter, ook wordt in de bijsluiter het advies gegeven naar je huisarts te gaan bij gewichtstoename:
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Producten/Seroquel.aspx?mId=10704&rId=1557

Het beste antwoord

Gewichtstoename is helaas een regelmatig voorkomende bijwerking van quetiapine (Seroquel). Het komt echter zeker niet bij iedereen voor. Dit is o.a. afhankelijk van de dosering, maar ook van uw eetpatroon. De eetlust neemt namelijk toe bij Seroquel, maar wanneer u daar goed mee omgaat en er niet aan toegeeft, zal de gewichtstoename meevallen of zelfs uitblijven. Belangrijk is om uw gewicht scherp in de gaten te houden en bij uw behandelaar aan de bel te trekken zodra u een gewichtstoename van 3 kilo of meer ervaart.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de bijsluiter staat dat het een regelmatige bijwerking is,wat inhoud dat dit niet bij iedereen zo is.Van de twee personen die ik ken met Seroquel heeft één daar geen last van.
fremar