waar kan ik een pillendoosje kopen?

ik moet morgen een pillendoosje kopen maar heb maar 5 minuten de tijd na werk. ik ben al van plan om te gaan kijken bij de HEMA en de Blokker, maar of ik daar (geschikte) pillendoosjes kan vinden weet ik niet. weten jullie andere winkels of gebruiken jullie zelf een doosje die jullie me aan kunnen raden. alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
21.7K
Ritsuka
9 jaar geleden
Laatst bij Action gezien dacht ik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat voor pillendoos zoek je? Een week dossette, een dag strip, doosje voor één pil. Is het voor eenmalig gebruik,langdurig gebruik
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij elke apotheek en het Kruidvat heeft ze ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij elke apotheek en het Kruidvat heeft ze ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik moet een pillendoosje hebben waar ik meerdere pillen, ook grote, in kan doen. ik moet 's ochtends, 's middags en 's avonds medicijnen slikken. ik moet zelf even uitvogelen wat ik dan het handigste vind. ik denk dat ik 3 weekdoosjes ga kopen. een voor in de ochtend op mijn slaapkamer. een voor in de middag voor in mijn tas en een voor de avond. ik heb een hele berg pillen gekregen en heb nog nooit zo veel voor een lange tijd moeten slikken. wist niet dat er zo veel verschillende doosjes waren. heel erg bedankt allen!!

Het beste antwoord

Je hebt goedkope bij het Kruidvat en Action en zo kopen maar dat zijn k*tdingen. (hebben we op het werk ook een poosje gebruikt maar de schuifjes worden heel snel lam waardoor ze snel open gaan en je de medicijnen kunt verliezen) Bij de apotheek kan je hele goeie kopen maar die zijn duur. Misschien heb je hier iets aan

http://www2.anbo.nl/keuzewijzer/

Je zou je apotheek ook kunnen vragen de medicijnen in zgn baxter of medicijnrollen te leveren. Alle medicijnen per tijdstip in een zakje of sommige leveranciers doen een medicijn per zakje.
https://www.efarma.nl/pages/sectieinfo.asp?SUBSC=16010

Toegevoegd na 28 minuten:
De eerst zin moet natuurlijk zijn
Je hebt goedkope bij het Kruidvat en Action en zo maar dat zijn k*tdingen.
Of
Je kunt goedkope bij het Kruidvat en Action en zo kopen maar dat zijn k*tdingen

Heb hier er een combi van gemaakt :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Loop even bij een apotheek binnen. Die hebben ze in soorten en maten, inclusief met de dagen van de week om het "weekrantsoen" van te voren klaar te leggen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Naast de door jou al genoemde Hema en Blokker hebben drogisterijen ook vaak pillendoosjes. Wat een goede is hangt onder meer af van de hoeveelheid medicatie en je eigen wensen. Ze zijn er in vele soorten en maten, van een enkel doosje met één vakje tot een toren voor de hele week met elk 4 vakjes.
Je zou ook een doosje via een webshop als bol.com kunnen bestellen, die wordt dan thuisbezorgd en kan dus tijd schelen.