ik ben gestopt met roken maar word hier wel chagrijnig en opvliegend van wie weet een goed middel hier tegen?

liever geen zware dokters medicijnen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K
esth0r
11 maanden geleden
wij zijn gestopt met behulp van nicotinepleisters, we hebben alles weggegooid dat iets te maken had met roken, dus ook alle asbakken en aanstekers.
en we hebben gezorgt dat we iets anders om handen hadden, veel lollies gegeten toen en er zijn aardig wat tandenstokers doorheen gegaan. inmiddels ruim 1000 dagen gestopt!

Antwoorden (4)

pleisters om te stoppen kunnen die symptomen daar bij helpen , als je zo gestopt bent want dan krijgt je lichaam nog nicotine anders vol houden het duurt maar ong 2weken maar dan is het niet gezellig ik spreek uit ervaring
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet doen!! Je bent net van de nicotine af (is na 3 dagen uit je lichaam verdwenen, zei mijn huisarts), dus niet weer nicotine toedienen in de vorm van pleisters! Dat zou net zoiets zijn als een heroine-afgekickt mens een heroine-pleister op te plakken. Niet helemaal te vergelijken, natuurlijk, maar ter illustratie, waarom je dit niet zou moeten doen. Het 2e antwoord is een veel betere oplossing. Lees ter ondersteuning Allen Carr : hij heeft al heel veel mensen geholpen, en zijn logische methode werkt!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Of ' de opluchting' van Jan Geurtz, zelfde idee. Mij heeft het geholpen.......
zoek afleiding. ga wandelen, sporten, zwemmen, lezen, kauw op kauwgom, laat de hond van de buren uit. kortom: sterkte!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meest onderzochte vitamine is zonder twijfel vitamine B3. Vooral de positieve invloed van deze vitamine op reumapatiënten en op mensen die willen stoppen met roken, is veelvuldig onderzocht. Mensen die willen stoppen met roken ondervinden minder ontwenningsverschijnselen wanneer ze supplementen van deze vitaminen innemen. Dit komt omdat de chemische structuur sterk lijkt op die van nicotine.
Gebruik dus een vitamine B complex extra forte en neem eventueel daarbij een rustgevend middeltje zoals valeriaan of Bach rescue spray.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hoeft niet meer iedere ochtend nerveus te zoeken naar je pakje rookwaar en je aansteker. Je hoeft niet meer voor winkelsluitingstijd nog even gauw je favoriete merk in huis te halen. Je kleren stinken niet meer een uur in de wind en, belangrijker, je ruikt niet meer uit je mond als een asbak. Misschien moet je je, als middel, nog maar even goed bedenken wat voor ‘vriendje’ je onlangs gedumpt hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel, haydy. Wedden dat de minnetjes van rokers zijn die alleen al bij de gedachte bijna doodgaan hun 'vriendje' te moeten missen? ;-)