Waar kan ik online vitamine D3 supplementen bestellen waar minstens 20 mcg vitamine D3 aanwezig is per capsule/tablet?

Ik zoek een supplement waar enkel en alleen vitamine D3 aanwezig is en minimaal 20 mcg per capsule/tablet;

Weet iemand waar ik zo iets online kan bestellen?

Dank bij voorbaat

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
vind enkel met 10mcg(je zal dus dubbel moeten van nemen:
https://www.flinndal.be/nl/producten/vitamine-d?gclid=CLeMhJaR57oCFUZY3godMGQAHA
fremar
10 jaar geleden
http://www.deonlinedrogist.nl/botten-vitamine-c-964_974_1045_1048.html
Ritsuka
10 jaar geleden
in de link van crea staan hogere doseringen, 25 mcg zelfs.
Ritsuka
10 jaar geleden
100 zelfs http://vitami.nl/product_info.php?cPath=107_162_182&products_id=2656&osCsid=8eae93159a0554112a7a3f4ea170e5b1

Het beste antwoord

Bij vitami.nl kun je Solgar D3 kopen, dit is een goed vitaminepreparaat, dat goed opgenomen wordt in het lichaam. Solgar heeft hoge en lage doseringen.
1 ug is gelijk aan 1 mcg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp de min niet, zou diegene die hem gegeven heeft dat uit willen leggen, dan kan ik er iets mee, maar ook de vraagsteller heeft daar iets aan.
Ritsuka
10 jaar geleden
Van mij een plus, want mcg is hetzelfde als ug, dat zegt je eerste link, en die vitami site heeft zelfs 25 ug en meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt Ritsuka, voor het lezen van de linken. Solgar heeft een van de beste vitamine preparaten die er zijn, het kan dat een ander daar een andere mening over heeft. Ik vind een min krijgen ook niet erg, als deze maar onderbouwd wordt, anders heeft zowel de vraagsteller als ik er helemaal niets aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Min is niet van mij, heel erg bedankt voor het antwoord crea!