Is de pil elke nieuwe strip opnieuw veilig?

Je begint met de pil op de eerste dag van je menstruatie maar stel na een tijdje ben je bezig met een strip en je vergeet er 1tje maar last geen vervroegde stopweek in is na je echte stopweek de pil weer opnieuw veilig?

(Uit de gebruiksaanwijzing kan ik geen duidelijk antwoord halen).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja, na de stopweek is de pil weer gewoon veilig (voor 99 %) als jij je verder goed aan de instructies houdt. Dus niet een paar dagen later beginnen, en niet een pil vergeten. Altijd op hetzelfde tijdstip innemen.

De vorige maand was het uiteraard niet veilig aangezien je de pil een keer was vergeten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat weet ik. Bedankt, want ik wist het niet zeker.