mag je poepen als je de morning after pil hebt ingenomen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha sommige vragen maken echt je dag!
tinus1969
10 jaar geleden
En waarom zou je niet mogen poepen/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat hij de Belgische poepen bedoeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor de duidelijkheid: In Nederland betekent poepen dat je ontlasting produceert. Andere woorden zijn schijten, bouten enz.
In België betekent poepen dat je seksuele gemeenschap hebt. Andere woorden: neuken, naaien enz. In dit geval denk ik dat het Belgische poepen bedoeld wordt, want het Nederlandse poepen heeft niks met de morning-afterpil te maken. (Met excuses aan iedereen die zich stoort aan mijn taalgebruik. Dat is in dit geval functioneel. ;) )
tinus1969
10 jaar geleden
heb je de bijsluiter gelezen, en staat daar dat je wel/niet mag poepen (ongeacht of het gaat om ontlasten of sex)? Daar is die bijsluiter namelijk voor.

Antwoorden (1)

Waarom niet? als je gaat poepen komen er afvalstoffen vrij en dat is prima. Het gaat er om dat de pil door je lichaam wordt opgenomen, dus dat de stoffen die in de pil zitten in je bloed worden opgenomen. Als je moet braken binnen 3 uur na inname van de tabletten morning-afterpil, moet je daarom zo snel mogelijk een volledige nieuwe dosis innemen. ‘s Avonds of ‘s nachts kun je een nieuwe verpakking halen in de dienstdoende apotheek. Want dan heeft je lichaam niet genoeg tijd gehad om de map in zich op te nemen en/of heb je hem gewoon weer helemaal uitgespuugd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoelt hij niet het belgische poepen ?
tinus1969
10 jaar geleden
Als hij iets ander bedoelt dan hij zegt, is dat niet handig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij bedoelt niets anders Tinus, in Belgie betekent het echt iets anders.... dus als wij allemaal denken dat hij het over ontlasting heeft en hij bedoelt het anders, dan geven wij dus allemaal verkeerde antwoorden....