Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

De laatse tijd heb ik redelijk last van mn blaas, wat kan ik hier als homeopatisch medicijn voor gebruiken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

heb je niet gewoon een blaasontsteking? dan moet je waarschijnlijk een antibiotica kuur hebben hoor. Soms helpt veel water drinken, vitamine C kauwtabletten nemen en cranberrysap of capsules nemen nog wel eens. Maar als het na een paar dagen nog niet minder word, moet je wel naar de huisarts gaan, anders kan de ontsteking zich uitbreiden naar de nieren. Toegevoegd na 2 minuten: je verteld niet wat voor klachten met je blaas je hebt, ik ga er bij mijn antwoord van uit dat je bedoeld dat je vaak moet plassen, dat er dan maar een paar druppeltjes uit komen, of dat het branderig is tijdens het plassen. Indien dit niet het geval is, moet je meer informatie geven, zodat ik mijn antwoord aan kan passen.

Je vraagt om een homeopatisch middel, dan kun je kiezen voor Monarda complex, of cranberry monarda, maar het is verstandiger eerst je te laten onderzoeken door je huisarts en deze je te laten adviseren over het geneesmiddel dat geschikt is voor het oplossen van jouw klachten.

Bronnen:
http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/c...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100