Waar kun je intern stoppen met medicatie in of om Rotterdam ?

Een familielid met ADD heeft door foute diagnose jaren antidepressiva geslikt ipv medicatie tegen ADD. Zij wil nu graag stoppen met seroxat maar heeft daar grote moeite mee.
Het gezinsleven wordt zo erg belast door de problematiek van het minderen van de medicatie dat zij de beslissing genomen heeft zich uit de gezinssituatie te onttrekken en in een kliniek onder begeleiding wil 'afkicken'
Het lijkt voor alle partijen de beste oplossing te zijn, ook voor de verdere familie, omdat zij dan ook in de gaten gehouden wordt en geholpen wordt om met echte emoties om te gaan.
De huisarts is het ermee eens en is bereidt een verwijsbriefje te schrijven mits zij een kliniek vind waar zij terecht kan.
Een zoektocht op internet levert weinig op.
Wie kan helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit kan op een paaz, bijv die bij dijkzicht (erasmusmc). Zo ook in delta portugaal Deze locaties zijn bij je huisarts bekend. http://www.deltapsy.nl/ http://www.erasmusmc.nl/psychiatrie/

Antwoorden (1)

Foute diagnose, hoe bedoel je? Seroxat wordt ook gebruik bij ADD/ADHD.

Brijder stichting zit in ZH.