Mag de anti conceptiepil uit de verpakking en in dagbakjes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat mag wel maar waarom zou je het doen, de anticonceptiepil kun je het beste 's avonds slikken zodat je 's ochtends nog op tijd bent als je er achter komt en er staat een prima dagaanduiding op de verpakking zodat je meteen ziet of je er één vergeten bent.
Ritsuka
10 jaar geleden
Het zit toch al in een strip die de dag aangeeft

Antwoorden (1)

Dat is een prima methode. Je moet er alleen wel rekening mee houden, als je meerdere medicijnen slikt, dat dit niet altijd samen kan met de anticonceptiepil.
Ga dan eerst even na via de bijsluiter(s) van de andere pillen of deze invloed hebben op de anticonceptiepil (of vraag het na bij de apotheek).
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik begrijp de ongemotiveerde min weer eens niet, dit is een prima antwoord plus dus.