Waarschijnlijk kan dat niet zo veel kwaad, tenzij je het hele "flesje" of dat ding waar de spray inzit naar binnen kiepert. Als u per ongeluk wat binnen hebt gekregen zou ik zeggen: no panic. Drink een klein beetje water, maar niet te veel want anders wordt de spray door heel uw lichaam vervoerd.
Maar relax er is niets aan de hand
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die neusspray komt in je lichaam
Als je hem in je neus sprayt via je neus (logisch) maar komt dan via de aders ook in de rest van je lijf. Via je mond komt hij ook in je lijf, het maakt dus helemaal geen verschil.
10 jaar geleden
Neusspray komt altijd in je keel,dus,geeft niks.