Ik wil gaan truffelen maar slik pijnstillers kan dat?

Ik wil graag met me vriend truffels gaan gebruiken (de drugs truffels) maar ik weet niet of ik het mag gebruiken met pijnstillers. Ik slik zelf tramadoli(soort morfine) diclofenac en paracetamol wegens mijn gekneusde voet. Er staat wel op de site waar we ze bestellen dat antidepressiva niet met truffels mag combineren maar ook niet met pijnstillers ? Ik vraag me dit af omdat je met clusterhoofdpijn vaak truffels als pijnstillers neemt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
10.6K

Antwoorden (2)

Truffels bevatten hallucinogene stoffen zoals psilocine en psilocybine. De pijnstiller tramadol kan in zeldzame gevallen hallucinaties veroorzaken, maar ook andere psychische bijwerkingen zoals verwardheid en slaperigheid. In combinatie met stoffen uit de truffels is de kans op bijwerkingen met tramadol wellicht hoger en kan misschien een bad trip ontstaan. Dit is even puur theoretisch geredeneerd, maar toch zou ik daarom niet combineren en wachten tot je de pijnstillers niet meer hoeft te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus wat nou als ik die dag die pillen niet slik? (Ja sorry als het dom overkomt maar ik heb 0,0% verstand van medicijnen)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kan ook even langs de apotheek gaan om dit te vragen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is de tramadol uit je bloed verdwenen, en zou je althans in theorie, er geen gevolgen van moeten ondervinden. Maar het kan zijn dat de actieve stoffen uit de truffels na werken, je gevoeliger maken voor bijwerkingen, waardoor je weer problemen krijgt als je de volgende dag begint met tramadol. Als je echt voor de zekerheid narigheid wilt voorkomen, dan wacht je tot je de pijnstillers niet meer hoeft te gebruiken en wacht je een paar dagen, voordat je aan truffels begint.
Goed dat je er even over nadenkt.Maar gewoon doen. De medicatie waar je op zit zal weinig invloed hebben op je trip, meer de zorgen die je hierover hebt. Zolang jullie samen zijn kan er weinig fout gaan.Ga je niet lekker,ga je slapen. Ik zou zeggen neem niet de zwaarste die ze hebben!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
burgos
10 jaar geleden
Oei,dit is een liefhebber.