Bestaat er een "misselijkmakend" medicijn voor roken?

ik dacht me te herinneren dat dit voor alcoholisme bestaat: een medicijn waardoor het gebruik van alcohol misselijkmakend word ofwel andere ziekteverschijnselen veroorzaakt.

bestaat zon medicijn ook voor roken (sigaretten), en zo ja kan dat in een depot worden ingebracht zodat je niet op discipline elke dag pillen hoeft te slikken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Antabus heet dat anti-alcoholmiddel.

Het beste antwoord

Ja die bestaan, deze kun je op recept van de dokter krijgen. De naam weet ik niet.
De bedoeling is dat je een week elke dag een tabletje neemt (dat dus wel) en rookt. Daarna 2a3 weken tabletjes nemen zonder te roken.
Rook je dan wel, wordt je heel erg misselijk. Zo is mijn moeder gestopt, alleen heeft zij nadat zij na die ene week stopte, geen sigaret meer aangeraakt.
Dus het recept bij de dokter halen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat medicijn heet Zyban. In ieder geval, je gebruikt Zyban op dezelfde manier, 1 week gebruiken maar gewoon door roken en na de 1e week stoppen met roken.

Andere antwoorden (1)

Nee helaas dat bestaat niet.