hoe lang duurt het voor dat cisordinolspuit als je stopt uit het lichaam is?

Toegevoegd na 23 uur:
ik heb een normale depot dus die zou tussen de 3 en 4 weken moeten werken, hoelang duurt het dan tot dat cisordinol uit het lichaam is? met dank aan de antwoorden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

De halfwaardetijd van cisordinol is twintig uur, dus na twintig uur is nog maar de helft van het medicijn in het lichaam aanwezig. Verder rekenend is na veertig uur nog de helft van de helft, dus 25%, zestig uur nog 12,5% en honderdtwintig uur nog pakweg 1,6% in het lichaam aanwezig.

Al met al dus een dag of vijf om nagenoeg 99% uitgescheiden te hebben.

Toegevoegd na 1 minuut:
*per dosis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het werkt ongeveer 2-4 weken, dan is de grootste werkzaamheid er af. Het ligt ook aan de hoeveelheid die je krijgt, dit kan verschillen.
Als jij het om de 5 weken krijgt, dan werkt het bij jou waarschijnlijk zo'n 5 weken, anders had je alweer eerder een spuit gekregen.