bloedingen tijdens eerste pilstrip ! ook bij de tweede?

Ik ben begonnen op de eerste dag van mijn maandstonden met de pil. Nu al 19dagen verder en nog steeds maandstonden... Dat dit normaal is bij je eerste pil snap ik maar mijn vraag is of na de eerste pilstop bij het herbeginnen je maandstonden wel stoppen direct als je herbegint ?? alvast bedankt!!
ps : ik neem deso20 wat een lichte pil is maar heb normaal geen zware menstruaties... heeft dit hier iets mee te maken ?

Toegevoegd na 26 minuten:
omdat ik na deze pilstop match (sport) heb zou ik liever geen bloedverlies hebben kan ik daar voor zorgen ? graag snel antwoord indien mogelijk ! bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Je kan het beste gewoon langs je huisarts gaan. Zij weten het beste wat jij kan doen. Misschien een zwaardere pil omdat je lichaam veranderd. Dat kan maar dan moet je alsnog eerst langs de dokter
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dat helemaal niet meer wil is de pil doorstikken ook een optie. Het blijkt geheel onschadelijk te zijn. En als je verlopig (5j) nog geen kind wil kan je altijd bij de huisarts een prikpill vragen. ( zijn ze alleen geen voorstander van )