Waar kan ik via het internet tijgerbalsem bestellen met een zo hoog mogelijke dosis menthol erin?

Hallo,

ik woon in België en zou graag tijgerbalsem willen bestellen via het internet op basis van zo hoog mogelijke dosissen menthol (aangezien menthol een koel/koud effect heeft).

Ik kocht meestal de volgende tijgerbalsem maar ik vind hem te duur voor de hoeveelheid die men ervoor krijgt, kan men zo iets niet goedkoper verkrijgen ergens?

http://www.gezondbelgie.be/images/Rood%208%20gr%20Tijgerbalsem.gif

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Thaise balm ( balsem) bevat wel 14 % menthol en een flinke dosis eucalyptusolie is in Nederland bij mijn weten niet te koop.
Ik neem het daarom mee uit Thailand.
Het kan zijn dat in Nederland gevestigde original thai masseurs/ m/v dit spul wel kunnen leveren.
Dan moet je wel een echte thai therapeut hebben en dat is een andere tak van sport dan wat sommigen onder thaise massage verstaan, thaise therapie-massage kan verhipte pijnlijk zijn en heeft totaal NIETS met erotiek te maken.

Je kan ook maar uitkijken, thaise massage balm wil je niet in de buurt van slijmvliezen/ogen hebben.

Ik had mijn nek er eens mee ingesmeerd en moest daarna naar het toilet, vergat vooraf mijn handen te wassen.
Kort daarna weet je wat dergelijke concentraties menthol en eucalyptusolie doen op plekken waar dat ongewenst is, kijk er dus deksels mee uit..........!!!

Niets is spottend of beledigend bedoeld, wel was ik in het voorbeeld met de balsem zwaar de pineut.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier kost een potje van 30 gram rode tijgerbalsem € 7,35 (terwijl jouw bron er € 8,95 voor vraagt): http://sport.aanbodpagina.nl/tiger-balm-tijgerbalsem-rood-30-gram
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind 30 gram veel te weinig, ik zoek meer als dat en het liefst in een tube, niet in zo'n glazen klein potje.....
Amadea
11 jaar geleden
Grotere hoeveelheden zijn dus echt niet in Europa verkrijgbaar. Dan kan je beter jouw eigen apotheek vragen om mentholbalsem te maken!