Mefenaminezuur is een pijnstiller die tot de groep van de NSAID's behoort. Hier zijn in Nederland al een betrekkelijk groot aantal andere middelen van geregistreerd. Het is daarom niet zinvol om ook mefenaminezuur te registreren. Binnen de NSAID's behoort mefenaminezuur tot de groep fenamaten. Enkele fenamaten (niet in mefenaminezuur) zijn in Nederland geregistreerd als diergeneesmiddel. Mefenaminezuur is niet in Nederland verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, Lord Colchis. Mefenaminezuur werkt goed tegen menstruele migraine, weet je daar wellicht ook een alternatief voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens één van de bij de apotheek verkrijgbare NSAID's (naproxen, ibuprofen of diclofenac). Als deze niet voldoende helpen zou ik naar de huisarts gaan.