Ik heb perongeluk een zitpil in de vagina gedaan i.p.v. in de anus, is dit schadelijk?

paracetamol van 1000 mg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
36.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En je hebt hem er niet uitgehaald omdat??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hè???? Dat het jou gebeurd is geloof ik gelijk.....maar het klinkt mij wel heeeeeel erg vreemd......en je hebt het zelf ingebracht?

Antwoorden (2)

Nee hoor, is niet zo erg. Het middel wordt hooguit wat minder goed opgenomen. Haal hem er maar wel weer uit, als dat nog kan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
euh een zetpil smelt gelijk,bij het in aanraking van lichaamswarmte dus eruit halen is wat lastig he
Kan helemaal geen kwaad. Het zal mischien wat minder snel oplossen en de kans dat hij eruit komt is groter dan bij annale toepassing. Maar voor je gezondheid dus geen probleem.