Ik slik nu antibiotica tegen gordelroos en ik moet naar de tandarts kan het kwaad als ik wondjes in mijn mond krijg in verband met de antibiotica?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.6K

Antwoorden (2)

Nee hoor, je bent denk ik in war met bloedverdunners, als je die gebruikt stolt je bloed minder snel en dat moet je zeker melden bij je tandarts.
Maar met een antibiotica kuur kan je gerust naar de tandarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is altijd verstandig om de tandarts te informeren over gezondheidsproblemen, medicijngebruik en zwangerschap. Gordelroos wordt veroorzaakt door het waterpokkenvirus. Ik ben wel benieuwd wat voor soort antibiotica je gebruikt want die zijn zinloos bij virusinfecties.