Zijn er ook anticonceptie waar je borsten niet van groeien?

Ik wil starten met anticonceptie.
Gisteren ook een vraag over gesteld.

Ik heb maandag afspraak met huisarts.

Mijn punten
- ik heb niet een borstverkleining ondergaan ( ong tien wk geleden)

Dus wil absoluut niet dat me borsten weer gaan groeien. Nu heb ik na een verkleining nog een D cup, dus groter is geen optie!!

Eigenlijk wil
Ik puur anticinceptie om mijn maandelijk te kunnen reguleren,
Pijn verminderen en acne.

Alleen ik de diane staat borsten specifiek vermeld.. Dus geen optie.

Mijn eerdere vraag had ik gezegd dat ik liever geen pillen
Slik extra naast alle andere medicatie. Maar dat maakt me niet meer zoveel uit..

wie weet welke anticonceptie je borsten niet van groeien?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ziek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe bedoel je!!
Dit is een serieuze vraag

Het beste antwoord

Ik denk dat je gewoon moet wachten tot maandag, je hebt de afspraak immers toch al, en het aan de huisarts moet vragen. Het is echt geen rare vraag, er zijn vast en zeker meer vrouwen die die vraag stellen! :-)
En ik geloof niet dat je borsten door de pil heel erg veel groter worden. Persoonlijk viel dat voor mij wel mee, maar ze werden wel weer wat groter toen ik naar een sterkere pil ging.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je voor je serieuze antwoord!

Andere antwoorden (1)

Van geen enkele. Stel je voor, dan was het niet meer aan te slepen.
Mogelijk kunnen sommige antieconceptiepillen ervoor zorgen dat je rondom je menstruatie meer vocht vasthoudt in je borsten. Hier hoef je overigens niet de pil voor te slikken.
Geen enkele pil zorgt voor meer borstweefsel.
Vraag aan je huisarts.