Iemand ervaring met afslankpillen?

Heb van etos 'slank alles in 1' gekocht. (Kunnen nog terug gebracht worden)
Het is op basis van groene thee en je moet een pil bij de maaltijd innemen. Is dit verstandig? Als je het gebruikt icm sporten en zo gezond mogelijk eten (dus niet zo min mogelijk, maar zo gezond mogelijk) helpt het dan met afvallen?

Toegevoegd na 39 minuten:
Ik ben 1.66 en 64/65 kilo. Ik woog een half jaar geleden 60 kilo en 60 was altijd mijn bovengrens. Toen heb ik een rot periode gehad en veel chocola gegeten en weinig gesport. Nu ben ik aangekomen en ik wil weer mijn eigen lichaam terug vóór de zomer! Ik sport elke week en ik eet echt best gezond. Vierboterhammen, tussendoor sultana of ontbijtkoek en soep, normaal en gevarieerd avondeten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.9K
Ritsuka
12 jaar geleden
gewoon sporten en gezond eten, dan kun je die pillen weglaten. Het zal gewoon een veredelde vitaminepil zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je bent duidelijk NIET te zwaar.
"U heeft een prima gewicht. Probeert u dit gewicht te behouden."
Zie: http://www.bmicalculator.nl/
Ritsuka
12 jaar geleden
je gewicht is zo al goed hoor, echt afvallen is niet echt nodig. Mag ik een tip geven? Sultana en ontbijtkoek zijn niet gezond, zit vol suikers. Eet dan liever een stuk fruit, of neem groente mee (komkommer, tomaat, paprika, wortels, lekker knabbelen). Eet bijvoorbeeld een salade met een boterham bij de lunch.
Verder is je eetschema volgens mij wel goed.
Ritsuka
12 jaar geleden
ik ga ervan uit dat je volkorenbrood eet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het slankt je portomonee wel goed af...

Het beste antwoord

Beste Marloes, ik ga er van uit dat je vraag is : Zal ik met behulp van deze bij de Etos gekochte ´slank alles in 1`pillen, zal ik met die pillen afvallen ?

Als dat je vraag is, is het antwoord nee.

Als je zegt : ik eet een maaltijd en neem dan zo´n pil in, dan val je nog steeds niet af.

Als je vraagt in combinatie met sporten en zo gezond mogelijk eten, niet heel weinig,nee zo gezond mogelijk, helpt het dan ? is het antwoord : Ach, zonder pillen kan het ook, als je maar

-Sport / beweegt / wandelt
-zo gezond mogelijk eet
-niet heel weinig, maar wel gezond
-dan is het antwoord : Ja dan val je wel af, er van uitgaande dat je kilo´s te veel hebt nu.

Advies

breng die pillen terug en koop gezond eten, de juiste hoeveelheden, halfvol is beter dan vol , wit vlees en vis
2xper week is beter dan vaak rood vlees .
Groente is altijd goed, eten we bijna altijd te weinig van. Koolhydraten, brood(volkoren), rijst (zilvervlies), pasta (volkoren) en let op eet vooral niet te weinig....

Houd vol en Succes !

Toegevoegd na 2 uur:
Wij mogen concluderen dat je 5 kilo wilt afvallen.
Geen probleem, zonder suiker in tussendoortjes
(sultana en ontbijtkoek niet doen)
Rauwkost en fruit als tussendoortjes Wel Doen !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

jazeker als je goed sport en eet val je zeker af. Die pillen zullen daar weinig tot niks aan bijdragen.
Losstaand van de afslankpil. Het enige effect dat groene thee kan hebben is dat je afvalstoffen sneller je lichaam verlaten, geen vet.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Wat bedoel je precies met losstaand van de afslankpil? Wat is de afslankpil?
loginabcde
11 jaar geleden
als je goed beweegt en verstandig eet zal je zien dat je net zoveel afvalt als dat je die pillen gebruikt. De afslankpil kan elke pil zijn die claimt je te laten afvallen. Grofweg alle afslankpillen helpen niet afvallen. Er zijn pillen die je meer laten zweten waardoor je meer verdampt maar als je 1 glas water drinkt zit het er weer aan. Zo zijn er ook pillen die je energiepeil gunstig kunnen beïnvloeden zodat je je actiever voelt en dus meer beweegt maar uiteindelijk val je door die pil zelf alsnog niet af zeker als je besluit op de bank te blijven hangen of na het sporten jezelf beloont met een zak chips bijv.
Probeer met een volle maag boodschappen te doen en snacks niet te kopen zodat de stap om te snaaien groter is. Als je met anderen woont kan je vragen of zij jou aanspreken of een apart kastje met eventueel slotje te hebben voor het snoepgoed.
Probeer ook zoveel mogelijk te fietsen voor kleine stukjes. Pak ipv de lift de trap en als je hoog moet pak dan bijv de eerste 3 trappen en ga daar de lift in.
Ik zag vandaag een nieuwsbericht, ergens, waarin stond dat ongeveer een kwart van alle kinderen in Nederland te dik is. Het is een groot en kostbaar medische probleem, en dat blijft 't ook wel een tijdje.

Als 't nou zo makkelijk was om af te vallen.. een pilletje.. dan zouden zorgverzekeraars in de rij staan om iedereen die pillen door de strot te duwen, da's immers goedkoper dan later de kosten voor hartproblemen, suiker, botproblemen etc.

Louter gebaseerd op 't feit dat ik die zorgverzekeraars nog niet en mass die pillen heb zien verspreiden, zal ik van mening zijn dat die pillen gewoonweg niet werken. Er is ergens een vette directeur die hard loopt te cashcowen op mensen gewicht kwijt willen maar die geen zin hebben om daar moeite voor te doen. Tja, zo kan ik ook rijk worden.

Mijn tip: water drinken, zeer veel water drinken. Kappen met frisdrank. Zoiets scheelt je al kilo's!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige dat afvalt van afvalpillen is jouw portemonnee.
Waarom probeer je het niet eerst met je verdere plannen: sporten en zo gezond mogelijk eten.

De kans is groot dat je daar ook goed van afvalt en dan heb je geen pillen meer nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zeggen; blijf van dat spul af, en sport gewoon. Ga lekker paar keer per week met iemand hardlopen, of ga lekker naar de sportschool. Vermijd vet! ( gezonde vetten niet natuurlijk). En drink veeel water. Het is toch ook veel mooier en leuker om terug te zien wat je krijgt en waar je voor hebt gewerkt. Die pillen kunnen je misschien op een of andere manier dun maken of krijgen, maar dat betekend niet dat het goed of gezond is. Sporten is goed en gezond, als je er van leert genieten gaat het makkelijker. :) succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je ze al teruggebracht?
Ik zou het doen,
behalve groene thee zit er chitosan in. (ik weet niet 100% zeker of deze informatie klopt, want dat staat op een ander forum, maar dit kan je op de verpakking zien)

Dit schijnt een vetblokker te zijn. Dat is leuk als je veel slechte vetten eet,
maar als je gezond eet wil je juist die goeie vetten binnen krijgen, het zijn de snelle suikers die je vermijden wil.

Als het alleen groene thee is, dan is er niks mis mee, maar dan kan je nog beter groene thee gaan drinken.

Die kilo's krijg je er wel af,
alleen 1 keer per week sporten is aan de krappe kant, zeker als de zomer vroeg begint. (vandaag vond ik het zomer ;-)
Met een setje gewichten, opdrukken en buikspier oefeningen kan je je thuis nog 1 of 2 keer per week "vermaken".