Zitten er kcal in vitaminetabletten?

Zitten er calorieën in vitamine en ijzer tabletten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

Ik heb een pijpje met van die bruistabletten en daar zitten 136kcal in per 100gram.
Misschien moet je is op de verpakking kijken bij de voedingswaarden/ingrediënten?
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet in ijzertabletten(ik heb ze zelf)
In vitamines meestal wel omdat er een laagje om zit wat suiker bevat.
Ik neem zelf altijd suikervrije vitamines,je moet gewoon ff goed zoeken maar zeker bij de apotheek vindt je ze wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je daar druk om maakt, dan ben je echt niet goed bezig hoor. Maar dat weet Laurena wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@momopoyolo
Ja,ik weet daar helaas alles van.
En ik denk dat vraagsteller zelf ook weet dat ze verkeerd bezig is,bij haar vraag over Anorexia reageert ze wel op andere reactie's maar niet op de mijne,terwijl ik toch mijn persoonlijke ervaring deel om te helpen(waarschuwen!)
Misschien moet ik dat maar niet meer doen..