Bestaat de PPD-zetpil nog?

Ik heb een paar jaar de PPD-zetpil gebruikt als ik een migraine-aanval had.Ik had er veel baat bij.Nu krijg ik andere medicijnen,maar die werken niet goed.Volgens de apotheek is het maken van de zetpil te bewerkelijk.Is er ergens een apotheek die de zetpil nog wél maakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was het niet gewoon valium?

Antwoorden (1)

Ik zou uw eigen apotheker de vraag stellen, dan weet u meteen of ze het verkopen en kunt u vragen of u het zo (zonder recept van arts) mee kan nemen of even langs de HA moet voor een recept voor deze medicatie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg de PPD-zetpillen via mijn vorige HA.Mijn huidige HA kan ze niet meer voorschrijven,omdat de apotheek ze niet meer maakt.Ze zijn hier niet te krijgen.