Omdat die geen kleurstoffen bevat het is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad dat wilde ik ook zeggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat heeft kleurstoffen met geur te maken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'Natuurlijk' zegt ook niets. Lavendel is natuurlijk. Poep is natuurlijk. Heeft niets te maken met of iets wel of niet een geur heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een natuurlijk aardolie-derivaat.
Geen geurstoffen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat er geen vluchtige stoffen inzitten die je neus prikkelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chemisch gezien bestaat vaseline uit lange koolwaterstof ketens. Er zitten geen aroma verbingen( benzeen ringen) in deze koolwaterstof verbindingen. Aromas en zuur verbindingen zijn verantwoordelijk voor het ontstaan van een bepaalde geur. De meeste olien en vetten bezitten we een degelijke zuur verbinding.

Door deze eigenschappen wordt vaseline veelvuldig in geneeskunde toegepast om enkel de huid af te dekken.