Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat is de werking van l-tyrosine; waarvoor wordt het gebruikt en werkt de pil in combinatie met dit?

Weet jij het antwoord?

/2500

Tyrosine is 1 van de 20 naartuurlijk voorkomende aminozuren. Het komt dus voor in alle eiwitten die je eet en dus ook in je normale voeding. Het heeft geen invloed op de werking van de pil. Toegevoegd na 1 minuut: Of het ook helpt voor afvallen vraag ik me af.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tyrosine

Het wordt meestal gebruikt als middel om aftevallen. Maar of het de werking van de pil beïnvloedt dat kan alleen de dokter jou vertellen,en dat zou ik ook zeker vragen, stel je voor zeg?je moet er toch niet aan denken dat de pil niet meer werkt. Dus vragen aan je h.a.

Tyrosine kan helpen om serotonineniveaus in je lichaam te verhogen en kan dan als antidepressivum werken. Je lichaam kan het zelf maken uit fenylalanine (zit in kaas, pinda's, noten, zaden, peulvruchten). Er is geen wisselwerking met de anticonceptiepil.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100