Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

knie buigen, vocht, maar ik heb ook erge spadaders

sinds 2 dagen kan ik niet meer (geheel) mijn rechterknie buigen lijkt dik (vocht) maar in datzelfde been zitten behoorlijke spataders waaraan ik al meerdere keren ben geholpen, lopen doet geen pijn alleen voelt het alsof ik mijn onderbeen naar voren schop als ik loop. ik doe 6 uur per dag staand werk en loop veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bewegen is nooit slecht, maar in jou geval zal je na dat je gestaan en of gelopen hebt, je been hoger moeten leggen als je zit, zodoende krijg je een betere circulatie..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou zeggen; ga naar een arts die daar verstand van heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar je huisarts en laat naar je knie kijken, en overleg dan ook of kousen met steunfunctie zinvol zijn (bijvoorbeeld van die 'vliegtuigkousen', kunnen zeker als je staand werk hebt erg goed helpen).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je al erge last van spataderen hebt dan zou het goed zijn om steunkousen te dragen, helemaal wanneer je 6 uur per dag staand werk doet. Zorg er in ieder geval ook voor dat je niet stil staat. Iemand met spataderen moet eigenlijk altijd een beetje afwisseling in de benen houden, dan het ene been en dan het andere. Wat betreft je knie, ga er mee naar je huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding