knie buigen, vocht, maar ik heb ook erge spadaders

sinds 2 dagen kan ik niet meer (geheel) mijn rechterknie buigen lijkt dik (vocht) maar in datzelfde been zitten behoorlijke spataders waaraan ik al meerdere keren ben geholpen, lopen doet geen pijn alleen voelt het alsof ik mijn onderbeen naar voren schop als ik loop. ik doe 6 uur per dag staand werk en loop veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

bewegen is nooit slecht, maar in jou geval zal je na dat je gestaan en of gelopen hebt, je been hoger moeten leggen als je zit, zodoende krijg je een betere circulatie..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou zeggen; ga naar een arts die daar verstand van heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar je huisarts en laat naar je knie kijken, en overleg dan ook of kousen met steunfunctie zinvol zijn (bijvoorbeeld van die 'vliegtuigkousen', kunnen zeker als je staand werk hebt erg goed helpen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wanneer je al erge last van spataderen hebt dan zou het goed zijn om steunkousen te dragen, helemaal wanneer je 6 uur per dag staand werk doet. Zorg er in ieder geval ook voor dat je niet stil staat. Iemand met spataderen moet eigenlijk altijd een beetje afwisseling in de benen houden, dan het ene been en dan het andere. Wat betreft je knie, ga er mee naar je huisarts.