Ik ben op zoek naar een hele goeie KNO arts

Ik heb waarschijnlijk poliepen in de neus en keel, en zoek een zeer goede arts

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hieronder een linkje van de top 100 ziekenhuizen van Nederland. (test AD) Die zullen best wel een goede KNO arts hebben. Een hele goede is nl. een persoonlijke keus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 26 juni 2008 heeft Elsevier een onderzoek gepubliceerd naar de beste specialisten in de Nederlandse ziekenhuizen. Daarnaast zette Elsevier per regio op een rij welke specialisten van welke ziekenhuizen het beste presteren.

Patiënten kiezen niet meer vanzelfsprekend voor het dichtstbijzijnde ziekenhuis. Kwaliteit wordt steeds belangrijker en patiënten baseren hun oordeel in toenemende mate op onderzoeken als dat van Elsevier. Dit magazine publiceert deze week een onderzoek naar de beste specialisten van Nederland.

Uit het onderzoek komen de KNO artsen van het Groene Hart Ziekenhuis naar voren als de beste van Nederland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poliepen in de neus en keel kunnen door elke KNO arts behandeld (verwijderd) worden, dus of je een hele goede hebt of een iets minder hele goede, zal niet veel uitmaken.
Verder is het moeilijk aan te geven, want je geeft niet aan in welke regio je zo'n arts zoekt.
In Nederland ben je over het algemeen wel in goede handen hoor als je je bij een specialist meldt.
( ja, ja, ik weet het; uitzonderingen daargelaten ).

Succes ermee !