Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik nachts wakker wordt van pijn in mijn grote teen?

Het is een erge indringende pijn die ik niet weg krijg met bewegingen of massage. Overdag kan ik de plek pijn niet eens aan geven. Dan draai ik de teen alle kanten op. Niets voel ik dan. Ik heb dit zo'n drie keer in de week. Omdat ik er overdag geen last van heb durf ik niet naar de huisarts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
11.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

als u de pijn niet overdag kan aan geven dan kan het een vorm van kramp zijn . de oplossing : zorg ervoor s,nachts sokken aan te doen bij het slapen het licht aan de kou.

veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hoi,

Is het geen jicht in je teen, hoor je vaak en kan de huisarts controleren door simpelweg bloedonderzoek te doen op urinezuur.

groetjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan zijn dat er ergens een zenuw klem zit en dit voelbaar is in je teen, wellicht kun je anders ergens terecht bij iemand die acupunctuur doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt het beste naar je huisarts gaan, misschien is het jicht of artrose, soms moet je je voeding aanpassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jicht lijkt het mij niet, dan is het overdag niet weg. ik heb het zelf veel gehad, m,n teen is dan rood, dik en kan hem niet bewegen, en je vergaat dan van de pijn dat in aanvallen komt. ik zou er mee naar de huisarts gaan. sterkte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je klacht lijkt een beetje op jicht weet natuurlijk niet of het zo is ik ben tenslotte geen dokter misschien eens laten kijken door een arts..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding