Pijn in linkerlies. Wat kan dat zijn?

Ik heb sinds vandaag een zeurende/stekende pijn in mijn lies. Het trekt door naar (de achterkant) van mijn bovenbeen. Ook zeurt het een beetje in mijn onderbuik.

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik sport heel af en toe en dat is al een week geleden. Het is in de loop van de dag begonnen maar wordt steeds erger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (5)

De punt van je fietszadel staat waarschijnlijk te ver naar links. Dat zou een oorzaak kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar staat dat hij of zij heeft gefietst dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé Marion,waar staat dat hij niet gefietst heeft dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat is zo
het zijn waarschijnlijk darm krampen..
het is niet je blindedarm want die zit rechts
je kan ook last hebben van kolieken
drink eens wat kamille thee daar worden je darmen wat rustiger van
succes
mocht het niet over gaan ..morgen even naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit is zo weinig informatie, dat r geen zinnig antwoord op gegeven kan worden. waarmee/wanneer is het begonnen? is er een aanwijsbare oorzaak? doe je veel aan sport of is er een andere regelmatige zware lichamelijke belasting.
het lijkt me sowieso goed om hierover een arts te raadplegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan misschien een kleine liesbreuk zijn ofwel spastisch colon.absoluUt mee naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op basis van je beknopte info zou ik als eerste denken aan overbelaste spieren in je lies.
Maar zoals altijd: overleg met je huisarts, die is er voor opgeleid. Die kan je ook vertellen of je even rustig aan moet doen met bewegen of juist in beweging moet blijven.
(Ik had zelf een keer een liesblessure met soortgelijke klachten als jij beschrijft, ik moest vooral elke dag een paar flinke rondjes wandelen, en dat hielp inderdaad - maar misschien is het bij jou iets heel anders.)