Tintelingen in mijn linkerhand. Wat kan het zijn?

Hee.
Mijn pink en ringvinger tintelde vanmorgen. Nu slapen de vingers en tintelen mijn wijsvinger en duim. Als ik het morgen nog heb ga ik naar de huisarts. Maar wat denken jullie dat het zijn kan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
18.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En, wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wat zei de huisarts?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De huisarts denkt beknelde zenuw. Als ik het vrijdag nog heb moet ik weer langskomen en krijg dan een verwijzing.

Het beste antwoord

Klinkt een beetje als wat ik altijd voel als er weer eens een zenuw beklemd zit in mn nek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weer die minkuukel. +1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. Ik treks me niks aan van de minnetjes maar ze zijn wel irritant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het was een zenuw in mijn nek.

Andere antwoorden (5)

Misschien heb de er s'nachts op gelegen? Idd als het morgen niet over is, toch maar even naar de ha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan ook een carpaal tunnel syndroom hebben
dat heb ik ook gehad

Toegevoegd na 2 minuten:
kijk even op deze site misschien herken je de klachten
http://www.huidziekten.nl/folders/nederlands/carpaaltunnelsyndroom.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn beklemde zenuwen in de elleboog.

Oorzaak: Tijdens bureauwerkzaamheden op de ellebogen leunen. (op de plek waar je ,,telefoneerbotje zit)

Dmv Electro Myo Grafie kan men dat vaststellen. (EMG)

Een operatie (dagbehandeling en onder volledige narcose)
geeft GEEN garantie dat het weg blijft.

De neuroloog kan uitsluitsel geven.
Ga naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
RSI, kortom heeeeel veeeeel spanningen en stress. Voornamelijk in de bovenrug, nek, oksels, armen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tintelingen en pijn bij inspanning met uitstraling richting duim kunnen OOK aanwijzingen zijn voor hartfunctiestoornissen.
Dat is door een bezoek aan de huisarts snel uit te sluiten.
Wel doen hoor, dat bezoek aan de arts, ook als er van alles tussen komt.
Gewoon morgenvroeg afspraak maken en vragen (aandringen) of je vandaag nog langs kunt komen.
Ik het iets wat aandacht behoeft, dan kun je daar beter vrijdag mee komen dan in het weekend.
Dokterswachten zijn vooral geschikt voor mensen met heel veel tijd en nog meer geduld.
Ga dus morgen even.
is het niets , dan ga je ook wat geruster het weekend in.
Sterkte.