Wat gebeurt er als je per ongeluk je huig eraf knipt?

Ik heb mijn verstandskiezen laten verwijderen onder narcose en deze zijn gehecht . Echter stoor ik me echt mateloos aan het stukje hechtdraad wat linksonder Uitsteekt, ik wil dit dus afknippen. ik ben van plan om dit natuurlijk voor de spiegel te doen, Maar in spiegelbeeld knippen is best lastig.
Ik vraag me dus af, voordat ik het ga proberen, wat er gebeurt als je per ongeluk je huig eraf knipt ipv het stukje hechtdraad.

Picture for question
een maand geleden
5.1K
Ritsuka
een maand geleden
Niet zelf doen, bel de arts die dit gedaan heeft

Antwoorden (1)

De huig sluit bij het doorklikken van eten en drinken je neus af. Zonder huig kun je dus voedsel in je neus krijgen bij het doorklikken. Zal een flinke irritatiefactor zijn als dat telkens gebeurt. Als de hechtdraad echt zo stotend is kun je beter even langs de tandarts om dit bij te laten knippen.
een maand geleden
tinus1969
een maand geleden
Eens. Doe Dit Niet Zelf.
GerardWelling
een maand geleden
af te laten knippen(bij knippen gaat volgens mij erg moeilijk