Veel zandachtige steen en grote kalkbrokken in urine-catheter volgende dag te zien. Is dat normaal?

Geen pijn tijdens plassen en ook geen klachten. Wel hele grote brokken grijs/bruine steen en/of kalkafzetting. Een goed handjevol. Verder ook geen klachten, behalve heel vaak urineren (tot 4 a 5 keer per nacht).

4 maanden geleden
crispy
4 maanden geleden
Nee dat is niet normaal. Maar wat is je vraag?
tinus1969
4 maanden geleden
Wat zegt de huisarts?
ronron1212
4 maanden geleden
je hebt een urine-catheter ds hoe weet je dat je 4 a 5 keer per nacht plast?

Geef als eerste antwoord