Raar gevoel aan slokdarm en keel?

Hey,
Ik ben nieuw hier dus als ik iets fout doe..haha:P

Ik heb sinds kort last van mijn slokdarm en keel...
Ik heb het gevoel alsof er een brok in mijn keel zit en dat er eten blijft hangen. Ook heb ik het gevoel dat mijn slokdarm los zit of iets anders. In ieder geval is het een raar gevoel. Als ik lig, en praat of lach voel ik het bewegen. En als ik diep adem haal, lijkt het wel of mijn adem stopt tot mijn borst. Ik voel het ook de hele tijd broeien...Beetje raar uitgelegt... Kan dit stress zijn? Want ik moet maandag weer naar school, verder ben ik niet gestresst.

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (3)

Ik denk aan hyperventilatie , deze klachten heb ik ook gehad tijden hv. Maar ik zou toch is naar de huisarts gaan want die weet het zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet verkouden met grote tonsillen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met dit soort klachten hoor je bij de huisarts, als het nu nog niet over is of als het terug komt.