Waar kan het door komen dat ik nu sinds een week gevoelige borsten heb?

Beste leden
Hier een vraagje, ik heb nu sinds een week gevoelige en trekkende borsten,
Dat gevoel zit over me hele borsten en ook beide borsten!
Na meerdere zwangerschap testen blijk ik niet zwanger.

Ik slik de pil en draag vaak sport bh,s
Kan iemand mij vertellen hoe het zou kunnen komen en is er iemand met evaring

Groetjes
Ps: ik voel nergens knobbeltjes of rare plekjes, me borsten zien er ook gewoon uit

1.7K

Antwoorden (1)

Hoe gevoelige borsten ontstaan, is vaak niet duidelijk. Vaak spelen vrouwelijke hormonen een rol, aangezien de klieren in de borsten gevoelig zijn voor vrouwelijke hormonen. Door deze gevoeligheid kunnen de borsten gevoelig worden, pijn gaan doen of hobbelig aanvoelen. De anticonceptiepil kan de klachten ook veroorzaken, omdat daar vrouwelijke hormonen in zitten.
fremar
6 maanden geleden