Kunnen stalen piercings bij een nikkelallergie kwaad?

Hii ik heb afgelopen oktober tepel piercings laten zetten maar de piercer heeft geen titanium gebruikt maar chirurgies staal waar ik allergisch voor ben (dit heeft zij mij niet vermeld voor het piercen en is tegen de wet) paar maanden verder merkte ik dat het dus niet ging helen heb heb ze eruit gehaald, maar de ontsteking is naar binnen geslagen en nu komt er bloed en pus uit (ja i know vies) de huisarts doet er niks mee krijg oneindig zalfjes aangesmeerd mijn vraag is heeft iemand hier verstand van en kan dit heel veel kwaad? Bijv verlies van mijn borsten of iets anders? Ik heb pas eind september een afspraak bij de dermatoloog en begin echt bang te worden..

Verwijderde gebruiker
8 maanden geleden
1.1K
jc54
8 maanden geleden
Heb je zelf wel aangegeven dat je een nikkel-allergie hebt? Het is gebruikelijk dat piercings gezet worden met chirurgisch staal.
Verwijderde gebruiker
8 maanden geleden
volgens de wet mogen ze alleen piercen met titanium dus nee kwam niet voor in het gesprek want in titanium zit geen nikkel. Maar ik zie dat mijn vraag is aangepast door de website? Het gaat puur om de ontsteking het staal enzo is al geregeld. De huisarts laat mij nu al 5 maanden hiermee lopen 6 tot mijn afspraak.
tinus1969
8 maanden geleden
Klacht indienen over je huisarts
Z512099
8 maanden geleden
Zoek een betere huisarts, die meer met u begaan is.
Vortexxx
8 maanden geleden
Alle artsen hebben een eed afgelegd, dus HA kan je niet zomaar het bos in sturen, ik heb hele goeie ervaringen met de Bergman Clinics, zorg dat je HA een verwijzing maakt voor een dermatoloog bij Bergman.
esth0r
7 maanden geleden
piercers piercen niet met standaard met titanium maar met chirurgisch staal

Geef als eerste antwoord