Pijn in mijn heup na landing, wat zou het kunnen zijn?

Ik ik doe Ultimate frisbee als sport en daarbij moet je veel duiken. Ik dook naar de frisbee en landde op mijn heup. Het doet verschrikkelijk veel pijn als ik erop zit of lig of als ik loop. Wat zou het kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen idee, maar ik raad je aan om naar de dokter te gaan. Wie weer hoeveel schade er is en hoeveel erger het wordt als je ermee rond blijft lopen zonder de juiste maatregelen.

Het beste antwoord

Als het ook blauw wordt, zal het waarschijnlijk een gescheurde of beurse spier zijn. Als het inwendig, echt in het gewricht zit, heb je waarschijnlijk de kom of de kop, of het kraakbeen daartussen beschadigd. Doe even rustig aan of ga naar een arts als de pijn blijft