Wat zijn blaasjes met wit, niet transparant vocht op de vulva?

Ik heb nog nooit seks gehad, dus een soa kan het niet zijn? Het begon van boven de vulva 10 cm onder de navel naar beneden te kruipen, steeds dichterbij de binnenste schaamlippen. Het jeukt een beetje maar het doet vooral pijn wanneer er druk op komt, vergelijkbaar met een 'normale' wond. Wat is dit? Is het gevaarlijk? Wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
9 maanden geleden
Ritsuka
9 maanden geleden
Ga hiermee naar de huisarts
Pieterke
9 maanden geleden
Dat kan de huisarts je vast vertellen.

Geef als eerste antwoord