Het GripGrab Expert Naadloos Thermisch Ondershirt LS 2 is de beste thermokleding uit onze test. De stof van het elastische ondershirt sluit zo goed aan dat het aanvoelt als een tweede huid! Bij een thermoshirt is het natuurlijk vooral belangrijk dat ik lekker warm blijft.
Woolpower is een Zweeds kledingmerk dat thermokleding en midlayers van merino wol maakt voor onder andere het Zweedse leger en omdat ze toch al machines hebben staan, produceren ze ook thermo ondergoed voor jou en mij. Nou ja, ze produceren het natuurlijk vooral voor de mensen die in Zweden wonen, want daar is het pas écht koud in de winter!

Woolpower heeft er voor gekozen om niet ingewikkeld te doen met de thermokleding die ze maken. De collectie is erg overzichtelijk en zelfs zo simpel dat ze de thermoshirts en thermobroeken unisex hebben uitgevoerd. Daarnaast zijn de reeksen van Woolpower multifunctioneel en heel aangenaam om dragen.
fremar
9 maanden geleden