Wat doe je aan een koortslip/droge huid aan de rand van je mond?

Ik heb al wekenlang een sneetje in de hoek van mijn mond en die gaat constant open als ik eet, tandenpoets etc.

Wat kan ik hieraan doen?

Alvast bedankt

12 maanden geleden
ronron1212
12 maanden geleden
Dat is geen koortslip ga eens langs je huisarts
Pieterke
12 maanden geleden
Een sneetje is geen koortslip. En droge huid kun je insmeren met bijv. vaseline maar het is denk ik beter als je even langs de huisarts gaat.
Ritsuka
12 maanden geleden
De huisarts kan je het beste adviseren. Een koortslip duurt geen weken

Antwoorden (1)

Het is geen koortslip, maar een sneetje - wat op die plek, waar hij misschien voortdurend vochtig is (lik je erlangs, misschien onbewust?), niet geneest. Je zou het eerst kunnen proberen met wat nestosyl - te koop bij de drogist - of het daarmee dichtgaat.
12 maanden geleden