Kun je je voorhuid verkorten/vernauwen in plaats van een besnijdenis?

Ik heb oefeningen van internet gehaald om ervoor te zorgen dat er meer bloed stroomt door je penis waardoor je erectie kwaliteit verbeterd. Dit was bij mij nodig en heeft geholpen.

Echter hebben die oefeningen er wel voor gezorgd dat mijn voorhuid een stuk langer is geworden. Het ziet er wat mij betreft wat lelijk/raar uit.

Is er een manier om je voorhuid te verkorten of vernauwen zonder dat je een hele besnijdenis moet ondergaan? Een operatie vind ik persoonlijk niet erg maar ik vind het niet prettig om helemaal geen voorhuid te hebben.

Bedankt

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, een besnijdenis is de enige manier om je voorhuid te verkorten of te vernauwen. Een besnijdenis is een chirurgische ingreep waarbij de voorhuid wordt verwijderd. Het is een veilige procedure die wordt uitgevoerd door een arts.
Bronnen:
6 maanden geleden