Ik val normaal op mn zij in slaap maar moet nu vanwege oorontsteking op rug in slaap vallen. Maar hoe kan ik snel in slaap vallen op mn rug?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Amadea
6 jaar geleden
Er zit niks anders op dan er aan te leren wennen. Als je moe genoeg bent val je heus wel in slaap.
HeerVoldemort
6 jaar geleden
Gewoon op je zij gaan liggen en lekker slapen. Die oorontsteking gaat hoe dan ook wel weer over. Een uitgeslapen lichaam heelt beter dan een vermoeid lichaam.

Antwoorden (1)

Wat ik zelf altijd doe wanneer ik niet kan slapen is: op mijn rug liggen met m'n ogen dicht. Dan ga je in je hoofd van boven naar beneden je lichaamsdelen opnoemen, en steeds opnieuw herhalen. Voorbeeld: Hoofd, hoofd nek, hoofd nek schouders, hoofd nek schouders bovenarm, etc. Zo val ik vanzelf in slaap!