Zou ik een hernia in mijn bovenbeen kunnen hebben? kan niet lopen van de hevige pijn een grote vuur baal onder aan het boven been, is het gevoel met veel pijn bij lopen

Heb last van linker bovenbeen kan niet lopen van de hevige pijn een grote vuur baal onder aan het oven been, is het gevoel met veel pijn bij lopen...

2.2K
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
Wat zegt de huisarts?
Dreesman22
een jaar geleden
Therapie maar helpt niet , toen dry needling helpte ook niet nu 25ste naar neuroloogm maar zit er nu al 3 maanden mee, trouwens als ik zit geen last....
Dreesman22
een jaar geleden
Dank voor je reactie...
tinus1969
een jaar geleden
Wat is de diagnose vd huisarts? Is er een röntgenfoto gemaakt?
SimonV
een jaar geleden
Hier staan wat mogelijke oorzaken, maar alleen een specialist zal een diagnose kunnen stellen:
https://www.healthline.com/health/pain-in-upper-thigh
Dreesman22
een jaar geleden
Dank mannen.
Cryofiel
een jaar geleden
Is er bloed geprikt?

Goed dat je, nu de meest voor de hand liggende manieren niet werken, wordt doorgestuurd naar een specialist. Hopelijk kan die vinden wat de oorzaak is.

Geef als eerste antwoord