Pijn linkerkant buik dikke darm, is het normaal dat dit dagen kan duren?

ik heb zelf pds en het is weer zover wegens obstipatie heb ik zeer heftige steken in mijn dikke darm aan de linkerkant van me buik ik ben dankzij lactulose stroop naar de wc geweest gister alleen die pijn gaat maar niet weg. huisarts gaf aan omdat ik geen koorts heb etc het geen ontsteking kan zijn ik heb nu mebeverine gekregen tegen de pijn is het normaal dat het zo lang kan duren? me ontlasting is afwisselend natuurlijk maar raar dat het pijn blijft doen

1.5K
Ritsuka
een jaar geleden
Dit lijkt mij een goede reden om te informeren bij je behandelend arts, in plaats van te vertrouwen op informatie van onbekende mensen op het internet.
Pieterke
een jaar geleden
Dat is een vraag voor je behandelend arts.

Geef als eerste antwoord