Wat te doen bij gevoelige teelbal?

Goedemiddag,

Ik heb last van een gevoelige teelbal. Geen pijn, geen zwelling of gekke kleuren. Ook een toiletbezoek en lopen gaat prima en pijnloos.

Het voelt alleen een beetje naar als ik het optil of aanraak. Moet ik me zorgen maken?

2 jaar geleden
1.6K
tinus1969
2 jaar geleden
Kortgeleden gestoten ofzo?

Antwoorden (1)

Houd het in de gaten. Als het over een paar weken niet over is even een bezoekje aan de huisarts.