Hoelang kan je een blauwe plek hebben door bloedprikken?

Ik ben in april geprikt, ben moeilijk te prikken.
Ze hebben me net boven de elleboogholte geprikt, nu zijn we september het is nog zichtbaar.
Heb al gevraagd bij de bloedafname. ze konden mij geen antwoord geven.

SingingCoyote13
3 jaar geleden
wat jij hebt is iets erger dan wat ik tot nu toe gezien heb
ik was ooit geprikt voor bloedafname, toen had ik een kleine
bloeduitstorting ofzo in mijn elleboog voor een of twee weken
daarna was het weg. dat was in 2006 geloof ik.
mijn moeder heeft hetzelfde ook eens gehad, maar als je dit langer
dan twee maanden hebt zou ik even emailen ofzo naar de huisarts
en vragen wat te doen en of het ernstig kan zijn.

Antwoorden (1)

Als bij de prik een botje geraakt is, kan de blauwe plek nog maanden blijven.
Je zou er voor de veiligheid de huisarts even naar kunnen laten kijken.
SimonV