Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik pijn aan mijn rectum bij penetratie(vaginale seks)?

Ik kan niet zo goed geil worden en heb meestal geen zin in seks. De eerste penetratie is best pijnlijk en als die er eenmaal in zit, na lang proberen doet het pijn aan mijn rectum alsof die geraakt word ofzo. Wat daarna gevolgd word door pijn in mijn onderbuik en het gevoel alsof ik moet piepen constant tijdens de seks.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
3.9K
Ritsuka
3 jaar geleden
Gebruik je wel glijmiddel?
ronron1212
3 jaar geleden
Ga eens naar de huisarts.
LeonardN
3 jaar geleden
Bespreek vooral met sekspartner dat je het niet zo prettig vindt.
Als jij niet zegt dat je pijn ervaart dan kan de ander daar natuurlijk ook niet op inspelen.
Glijmiddel en voorspel kunnen idd helpen.
Castle
3 jaar geleden
Je moet er wel met je partner over praten. Misschien meer glijmiddel en voorspel. Het zal voor je partner ook niet leuk zijn als je met tegenzin het bed induikt en wat plezier moet zijn meer als werk wordt beschouwd. Indien dit allemaal niet werkt dan misschien eerst de huisarts raadplegen en eventueel daarna een seksuoloog.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zeer waarschijnlijk krijg je door de stress een verkramping van de bekkenbodemspieren en de kringspieren en die kramp gaat niet snel weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding